Regulamin zakupów
Regulamin sklepu internetowego
Właścicielem sklepu internetowego www.kalt.net.pl jest
PHU KALT
Elektromechanika Chłodnicza
Jacek Gniłka
ul. Świętokrzyska 72
32-650 Kęty
tel.: +48 33 845 39 02
kom.: +48 602 313 053
Postanowienia ogólne:
- Sklep realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski.
- Złożenie zamówienia w sklepie www.kalt.net.pl oznacza akceptacje postanowień regulaminu.
- Zamówienia na produkty można składać za pośrednictwem naszej strony WWW.
- Podstawowym warunkiem niezbędnym do realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza rejestracyjnego, zawierającego dane kupującego.
- W związku ze zmianami i postępem technologicznym, aktualny wygląd niektórych towarów może się różnić od tego przedstawionego na zdjeciach w naszym sklepie.
Zamówienia, płatności:
- Zamówienia przyjmowane są automatycznie przez całą dobę, w ciągu całego roku. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 15, w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Każde złożone zamówienie musi zostać zweryfikowane poprzez kontakt z kupującym, drogą mailową lub telefoniczną.
- Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest potwierdzenie przez naszą firmę dostępności towaru a następnie zaksięgowanie należności za towar.
- Perforowana forma płatności to przedpłata na konto.
- O stanie realizacji zamówienia informuje "status zmówiena":
"status oczekuje"- oznacza przyjęcie zamówienia, okreslenie dostępności i potwierdzenie zamówienia
"status w trakcie realizacji"- oznacza przyjęcie należności i przygotwanie do wysyłki.
"status zrelizaowane"- oznacza że towar został wysłany do klienta. - O każdej zmianie statusu kupujacy zostanie powiadomiony drogą elektroniczną.
- W przypadku braku towaru lub opóźnienia Klient zostanie poinformowany o tym fakcie. Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku stwierdzenia braku dostępności towaru.
Wysyłka:
- Po określeniu dostępności towaru i wpłacie należności za towar następuję realizacja zmówienia.
- Wysyłka jest realizowana przez firmę kurierską.
- Koszt wysyłki jest uzależniony o wagi i gabarytów towaru.
- Do każdego zakupionego towaru dołączony jest dowód zakupu.
- W przypadku płatników VAT jest to faktura VAT.
Reklamacje:
- Wszystkie towary dostępne w naszej ofercie są nowe i posiadają gwarancje określoną przez producenta danego towaru.
- W przypadku reklamacji prosimy o kontakt w tej sprawie.
- Towar wraz z zgłoszeniem reklamacyjnym należy odesłać na adres naszej siedziby wskazany we Wstępie do Regulaminu.
- Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone czytelnie na piśmie a towar powinien być odpowiednio zabezpieczony na czas transportu.
- Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych.
- Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
- Reklamacji nie podlegają: naturalne zużycie, uszkodzenia mechaniczne oraz wady powstałe w wyniku nieprawidłowej
konserwacji i eksploatacji urządzeń.